صبح عاشقی

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِ‌سَالَاتِ اللَّـهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّـهَ وَکَفَى بِاللَّـهِ حَسِیبًا ﴿الأحزاب: ٣٩﴾

صبح عاشقی

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِ‌سَالَاتِ اللَّـهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّـهَ وَکَفَى بِاللَّـهِ حَسِیبًا ﴿الأحزاب: ٣٩﴾

صبح عاشقی

اما ای دهر! اگر رسم بر این است که صبر را جز در برابر رنج نمی بخشند و رضای او نیز در صبر است ، پس این سرِ ما و تیغِ جفای تو... شمر بن ذی الجوشن را بیاور و بر سینه ما بنشان تا سرمان را ازقفا ببرد و زینب رانیز بدین تماشاگه راز بکشان

آخرین مطالب
پیوندها

بی حجابی

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ق.ظ
سلام بر دوستان دغدغه مند و اندیشمند خودم؛
تصمیم دارم مطلب بعدی خودم رو اختصاص بدم به
"بی حجابی؛راهکارها و نقدها"
اگه سخن،نصیحت،توصیه وسوالی در این رابطه به نظرتون میرسه مطرح بفرمایید
تا ما هم کمی بهشون فکر کنیم و اونوقت مطب خودمون رو بنویسیم.
پیشاپیش از همتون تشکر می کنم
  • رهپوی عاشق

نظرات  (۲)

  • محمد حیدری
  • سلام
    من هم یه مطلبی در موردش دارم
    جالب میشه
    موفق
  • ح. ابراهیمی
  • کلاس استاد صادقی تمام شد و مثل همیشه کلاس سرد و بی روحش بچه ها رو خسته کرده بود. از پله های دانشکده که پایین میومدم به پیام های دیشب سعید پسرخاله ام فکر می کردم که ساغر  سرم داد زد و گفت: «محیــا معلوم هست حواست کجاست؟.....

    سلام
    با افسانه ای به نام مادر به روزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی