صبح عاشقی

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِ‌سَالَاتِ اللَّـهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّـهَ وَکَفَى بِاللَّـهِ حَسِیبًا ﴿الأحزاب: ٣٩﴾

صبح عاشقی

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِ‌سَالَاتِ اللَّـهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّـهَ وَکَفَى بِاللَّـهِ حَسِیبًا ﴿الأحزاب: ٣٩﴾

صبح عاشقی

اما ای دهر! اگر رسم بر این است که صبر را جز در برابر رنج نمی بخشند و رضای او نیز در صبر است ، پس این سرِ ما و تیغِ جفای تو... شمر بن ذی الجوشن را بیاور و بر سینه ما بنشان تا سرمان را ازقفا ببرد و زینب رانیز بدین تماشاگه راز بکشان

آخرین مطالب
پیوندها

عاشقی_رسوایی_غیرت

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۴ ب.ظ

شعری از برادر عزیزم امیر تیموری


کاری که چشمان تو با این شاه تنها کرد

با قصرهای ماسه ای امواج دریا کرد

 

ما را کشاند از اوج عزت تا به رسوایی

کاری که یوسف پیش از این ها با زلیخا کرد

 

دنبال آهویی دلم صحرا به صحرا رفت

آهو ولی تنها تماشا کرد و حاشا کرد

 

هر روز عاشق می شدم-عاشق تر از دیروز-

من هر چه خواهش کردم او امروز و فردا کرد

 

میمردم از غیرت ولی چیزی نمی گفتم

محبوب من بسیار خاطرخواه پیدا کرد...


دوست دارم این حدیث از امیرالمونین ع (عاشق ترین آدم روی زمین )رو هم بهتون تقدیم کنم 


الهجران عقوبه العشق

در ضمن ایام شهادت مولا ع تسلیت باد

دعاکنید مارو تا عاشق شیم

  • رهپوی عاشق

نظرات  (۴)

  • عاشق پرواز
  • با سلام.شعر بسیار زیبایی بود.حدیث از آن فوق العاده تر.در مورد دعا انشاءالله.
    رزقنا الله و ایکم
    مخلصتم
    مجتبی جون
  • علی باقری
  • سلام
    شعر قشنگی بود
    When I saw the bit you quoted I was wondering if it might have been a piss take, but the whole item is so inohnerect, I think he just let his rage fly.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی