صبح عاشقی

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِ‌سَالَاتِ اللَّـهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّـهَ وَکَفَى بِاللَّـهِ حَسِیبًا ﴿الأحزاب: ٣٩﴾

صبح عاشقی

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِ‌سَالَاتِ اللَّـهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّـهَ وَکَفَى بِاللَّـهِ حَسِیبًا ﴿الأحزاب: ٣٩﴾

صبح عاشقی

اما ای دهر! اگر رسم بر این است که صبر را جز در برابر رنج نمی بخشند و رضای او نیز در صبر است ، پس این سرِ ما و تیغِ جفای تو... شمر بن ذی الجوشن را بیاور و بر سینه ما بنشان تا سرمان را ازقفا ببرد و زینب رانیز بدین تماشاگه راز بکشان

آخرین مطالب
پیوندها

تغییر فصل فرصتی برای تغییر زندگی

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۳ ب.ظ
تایستان امسال هم با تمام فراز و نشیب هایش در حال پایان است.تابستان فصلی از فصل های سال است .فصلی که ما دانشجویان از فراغت بیشتری برخورداریم.
دوستان عزیزم در این تابستان چه کردیم؟آیا تابستان امسال با تابستانهای دیگر عمرمون تفاوتی داشت؟چقدر در این تابستان از روزمرگی گریختیم؟چقدر در این تابستان بر تجربه و معرفت و علممان افزودیم؟ تا چه اندازه در این تابستان به طرح جدید و نویی دست یافتیم؟چقدر از نظر فکر و عقل و احساس و معرفت رشد داشتیم؟آیا در این تابستانی که گذشت به مسئولیت رسیدیم یا اینکه هنوز مشغول بازی های دنیایی خودمون هستیم؟
از بازی های کامپیوتری گرفته تا کتاب بازی و رفیق بازی و مسافرت بازی های دنیایی.خیلی از ماها هنوز که هنوز مشغول بازی های خودمون هستیم فقط شکل و قالب بازی هامون تغییر کرده وگرنه هدف همون هدف دوران کودکیمون هست.
دیگه شهرها برایم با شهربازی ها تفاوت چندانی نمی کنند.عده ای در شهرها نقش تماشاچی اسباب بازی هایِ شهربازی را دارند و عده ای هم نقش راکبانِ اسباب بازی را.جدیدا هم که شهرها به باغ وحش تبدیل شده اند و اگر کمی دقت کنی از انواع و اقسام حیوانات رو در خیابان می بینی از گربه گرفته تا سگ و توله سگ و موش و سنجاب و... .خلاصه دوستان عزیزبیاییم کمی به این تابستانی که گذشت فکر کنیم کمی از کودکی تا به حالمون رو مورد سنجش و ارزیابی قرار بدیم و این حدیث معروف و مشهور و مظلوم اماممون رو نصب العین قرار بدیم که می فرمایند:من استوى یوماه فهو مغبون و من کان آخر یومه شرّهما فهو ملعون؛ هر کس دو روزش برابر باشد او مغبون است، و هر کس آخرین روزش بدتر باشد او ملعون است.

و اگر حیات و زندگیمان نداشت آن تحول و تغییری که باید زندگی یک شیعه ی حقیقی داشته باشه خیلی زود به فکر باشیم که فصل دیگری از زندگیمان در حال آغاز است.

  • رهپوی عاشق

نظرات  (۴)

سلام
خوب گفتی...

امروز عصر ساعت 15 میزبانتان هستم با مطلب چشیدنی.
یا علی
سلام
حاسبوا قبل ان تحاسبوا
نکته مهمی بود
این محاسبه هاست که انسان رو از موندن در باتلاق ولجن زار تکرار وبی تفاوتی نجات می ده.اما هرگز نمیشه نقش ناصح دلسوز رو کم رنگ دونست و اون رو فاکتور گرفت.
پاسخ:
این ناصح دلسوزی که ازش گفتی رو دوست دارم
دوست دارم امام زمانم نصیحتم کند
  • سیدصادق صادقیان
  • تلاش کنیم که این پاییز ، برگ ریزون گناه ها و اشتباهامون باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی